Lad os håndtere dine lønninger

For mange kan det være en stor udfordring at administrere medarbejdernes løn korrekt og til tiden. Det bliver heller ikke nemmere, hvis man ikke har tiden til at gøre det eller mangler viden om, hvordan det gøres korrekt. Vi kan tage os af dine lønninger, så du kan bruge din tid på noget andet.

Love & regler

Vi benytter gældende love og regler på lønområdet, herunder også overenskomster og selvfølgelig jeres personalepolitik.

Lønsystemer

Vi har erfaring med de fleste lønsystemer. Har du ikke et lønsystem, så kan vi vejlede dig i at vælge et, der passer til dit behov.

Lønadministration

Vi kan håndtere alt i forbindelse med lønadministrationen for timelønnede og fastlønnede hos små og mellemstore virksomheder, både helt eller delvis.

Brug os til at få udbetalt korrekt løn til tiden

Mange medarbejdere oplever fejl i deres lønudbetaling. Lønadministration er nemlig reguleret af en lang række regler og love, som det ikke altid er nemt at finde rundt i. Det kræver, at man har kendskab til blandt andet overenskomster, ferieloven, barselsloven, sygedagpengeloven, funktionærloven samt reglerne om lønrefusioner og skattelovgivning. Derudover skal man have styr på indberetninger til SKAT, VIRK og Danmarks Statistik. Alt dette har vi et indgående kendskab til, så vi kan hjælpe dig med at få udbetalt korrekt løn til tiden.

Kontakt os i dag og hør, hvad vi kan tilbyde – det er selvfølgelig helt uforpligtende.